Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Zpověď matky (4. část): Důkaz, na který jsem čekala

Nečekala jsem na nic a počkala si na dceru, až přijde domů a rovnou se jí na to zeptala. Tvrdila mi, že to není její. Že to je jejího chlapce, že to u něho objevila a chtěla ho ochránit a tak mu to sebrala. My jsme si spolu nikdy nelhaly, tak mě to dost zviklalo. Říkala to tak opravdově. Zavolala jsem mu a on potvrdil, že to je jeho taštička a věci a přijel si je vyzvednout. Požádala jsem dceru, aby se s ním ihned rozešla a neriskovala to, že ji do něčeho takového také namočí. Tvrdila, že už se rozcházejí, protože je jí to jasné, že o takovou známost taky nestojí, protože on bývá po drogách hrubý a ona se ho pak bojí. Spojila jsem se s jeho rodiči a řekla jim, co jsem objevila. Reagovali velmi popuzeně a já jsem se jim nedivila.

Pár dní na to, jsem se s manželem domlouvala na plánech na dovolenou. Poté jsem si šla zkontrolovat, kolik mám doma v pokladničce EUR, abych věděla, jestli mám na zaplacení zálohy za jídlo. Chtěli jsme jet na loď. Manžel má kapitánské zkoušky a občas jezdil s partou na „pánskou jízdu“ na pronajaté plachetnici. Několikrát jsme byli s ním, když byli pánové přinuceni vzít svoje drahé polovičky a na pánskou jízdu zapomenout. V tom případě se vždy složíme na jídlo a tak jsem chtěla vědět, jestli mám v kasičce dost peněz nebo jestli si budu muset vyměnit. Jaké bylo mé překvapení, když jsem v kasičce neměla vůbec nic.

Dcera tou dobou nebyla doma. V pokojíčku měla velký nepořádek a tak jsem se snažila jí z pokoje odnést alespoň talíře s načatým a nedojedeným jídlem, které tam smrdělo. Neuklízela jsem jí tam, ale občas jsem udělala sběr nádobí, abych ho dala do myčky a aby se jí tam nehromadilo. Většinou se po bytě pohybuju bez brýlí, a tudíž už jasně nevidím různé detaily a taky nic bez nich nepřečtu. Ten den jsem měla brýle na očích. V posteli byla hromádka zmačkaných starých papírů a papírků. Rozhodla jsem se, že je sebou vezmu do smetí a pro jistotu jsem je prohlédla, abych nevyhodila třeba nějaké důležité telefonní číslo nebo potřebný doklad. Moji pozornost upoutal moták s dceřiným písmem. Psala v něm svému příteli, že je na čase vrátit peníze, které vzali z mojí kasičky, že se blíží dovolená a že bych na to mohla přijít. To byl šok. Nemohla jsem pochopit, jak mohla dcera někomu říct, kde mám schované peníze na dovolenou a dovolit, aby se mi v nich někdo hrabal a vzal mi je. Zavolala jsem jejímu příteli a řekla mu, že ty peníze musí okamžitě přinést a předat mi je, jinak o to požádám jeho rodiče. Přijel ten samý den a peníze s omluvou vrátil.

Už jsem ale všechno nesvalovala jen na něho. Moje dcera přece byla u toho, měla v tom prsty, podvedla mě, okradla mě s ním. Moje holčička, za kterou bych i dýchala, dokázala něco tak obludného, jako okrást vlastní mámu. Důvěra byla nahlodaná a já jsem začala být ostražitá.

Začínalo léto, začínaly se nosit sukně a kraťasy a ona byla pořád v dlouhém.

Proč?

Jednou se jí poodhrnulo pyžamo, když spala a já jsem měla pocit, že jsem zahlédla vpichy. Věděla jsem, že jde k obvodní lékařce a tu jsem požádala, aby ji vyšetřila a potvrdila mi moje podezření. Telefonicky jsem si pak ověřila, že je to pravda. To byl důkaz, na který jsem čekala.

Ten samý den jsem jí řekla, že už to víme. Ona nezapírala.

 Druhý den nám řekla, že se jí některé rány nechtějí hojit a že má problémy např. na noze. Když nám nohu ukázala, zhrozili jsme se. Byl na ní absces přesně takový, o kterém jsem četla na internetu. Kolem obrovský zánět.

Byl víkend.

Na nic jsme nečekali a odvezli jsme ji na pohotovost do nemocnice. Tam jí ránu vyčistili a ovázali a pozvali jí na převaz. Převazů bylo několik, protože rána byla opravdu ošklivá. Doktor na poliklinice jí řekl, že když s tím nepřestane, o nohu přijde. Dušovala se, že přestane, a s nitrožilním užíváním přestala a začala pervitin šňupat.

Uvědomila jsem si, že to musela dělat i před tím, protože měla pořád oteklé sliznice a proto jsme chodili i na alergologii a hledali příčinu věčné rýmy a zahleněného nosu.

Dcera o sebe najednou měla strach. Možnost, že jí uříznou nohu, ji dost vylekala. Doma plakala a svěřila se mi, že by s tím už chtěla přestat, ale že má dluhy u dodavatele a že jí vyhrožuje. Ona nemá na zaplacení a neví, jak z toho ven.

Vzala jsem svoje peníze na dovolenou a šla jsem za ní dluhy zaplatit.

 Divíte se? Vy byste to pro svoje dítě neudělali? Nepomohli byste mu z bryndy? Nechali byste někoho, aby mu vyhrožoval? Já tedy ne.

Autor: Pavla Matějů | pátek 31.10.2014 23:55 | karma článku: 9,85 | přečteno: 1419x
  • Další články autora

Pavla Matějů

Zpověď matky (29.část): Vydrží ?

Srpen 2014. Tenhle týden proběhl poslední soud. Od chvíle, kdy byla dcera zatčená, to trvalo celý rok. Snad jsme ale už došli do poslední fáze a všechno končí. Dcera vyvázla s podmíněným trestem tj. 3 roky s podmínkou na 5 let.

24.4.2015 v 23:55 | Karma: 21,46 | Přečteno: 8078x | Diskuse| Ona

Pavla Matějů

Zpověď matky (28.část): Dovětek

Nemáme ještě všechno za sebou. Soudy pracují pomalu, nesmyslně bývají odročovány a protahovány. Nevidím v tom nic jiného, než že si právníci vzájemně hrají do karet a přivydělávají si peníze.

17.4.2015 v 23:55 | Karma: 21,46 | Přečteno: 8441x | Diskuse| Ona

Pavla Matějů

Zpověď matky (27.část): Propuštěná

Začínalo jaro a pořád se nic nedělo. Dcera už ani nechtěla, abychom jí na návštěvu vozili nové a nové prádlo. Většinu toho, co jsme přivezli, vracela ihned zpátky. V cele si nechávala jen minimum. Vysvětlila nám, že všechno, co tam má, si musí při každé eskortě vézt sebou a nikdo jí s tím nepomůže. Tak své věci omezovala, aby se jí lépe cestovalo sem a tam.

10.4.2015 v 23:56 | Karma: 28,33 | Přečteno: 14994x | Diskuse| Ona

Pavla Matějů

Zpověď matky (26.část): Propojené na dálku

Je to zvláštní, jak je silné pouto mezi mámou a jejím dítětem. Za celou dobu, co jsme nemohly být v kontaktu, jsem vždycky na sobě poznala, že se děje něco neobvyklého, něco zlého, že dcera není v pohodě a že jí je mizerně. Vždycky jsem to na sobě pocítila a bylo mi taky zle a nespala jsem. Bylo to naprosté propojení na dálku, jako kdyby mezi námi vedly neviditelné kanály, kterými jsme si sdělovaly své pocity.

3.4.2015 v 23:55 | Karma: 18,69 | Přečteno: 7712x | Diskuse| Ona

Pavla Matějů

Zpověď matky (25.část): Psychika je prevít

Pořád jsme doufali, že ji na vánoce pustí domů a že už budeme všichni spolu. Nestalo se tak. Těsně před vánocemi jsme měli umožněnou návštěvu. Přivezli jsme jí maličký skládací vánoční stromeček s miniaturními ozdobičkami a trochu vánočního pečiva, protože už měla nárok na přijetí balíčku a dostala k balíčku povolení ho přijmout. Dcera si tam ten maličký stromeček ani nechtěla nechat, měla strach, že když by si vánoce připomínala, že by jí bylo ještě hůř.

27.3.2015 v 23:53 | Karma: 20,74 | Přečteno: 13250x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

Světlušky mění válčení ve městech. Nové drony snížily počet padlých Izraelců

26. dubna 2024

Premium Jen několik decimetrů velký přístroj může znamenat revoluci městské války: minivrtulník, který...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
RECEPČNÍ

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat: 30 550 - 30 550 Kč

  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4906x
Moje dcera brala drogy....toto je moje zpověď.

Seznam rubrik