Nemohu si pomoct, ale celý ten příběh je trapný. Ačkoli jsem sama nikdy tvrdé drogy neužívala, spoustu mých přátel ano. Bavím se s nimi dál. Někdo takhle funguje stále, někdo zemřel, někomu se podařilo přestat. Ovšem na každém bylo užívání pervitinu poznat.

To co popisuje matka z článku je dost smutné. Nejsmutnější na tom je, že si ničeho nevšimla. Změna chování, denní únava a večerní trajdání bůh ví kde, nepořádek v pokoji atp. Jestli je ten článek pravdivý, tak paní máma by měla nosit brýle častěji, aby viděla, co se kolem ní děje. Upřímně moje mamka by mě po celém dni v posteli jen tak nepustila večer ven, vedla mě k tomu, abych udržovala pořádek atd.

Celé to mě působí, že v rodině byl nějaký problém a celá zpověď jako jakési ospravedlnění sebe sama, protože autorka se zde staví do pozice dokonalé matky, která ovšem selhává v zásadních věcech.

P.S. Foto blogera bez tváře je co?

Foto

J84a95n65a 18M51a72j26o70v20á

1. 11. 2014 13:39

V pokojích puberťáků je neskutečný brajgl často, změny nálad a chování jsou na denním pořádku a když se teenager rozhodne, že jde večer ven, tak byste udělala co, přivázala ho?

RT

Dcera jeden čas kouřila trávu,poznala jsem to na ní okamžitě,

koupila jsem si testy a 1 za 14 dní ji otestovala.Svou dceru znám

dobře,poznám okamžitě změnu v chování.Pravda je ,že některé

děti se utrhnou a nic a nikdo s nimi nehne.Znám paní 4 děti,3 naprosto v pohodě,

4 dítě se urvalo,drogově závislá,kradla peníze,dneska nevědí kde je a vychovávají

její dítě.Někdy za to nikdo nemůže,prostě to tak je,pořád někoho obviňujeme,

špatný rodič,špatná výchova.Člověk nemůže ovlivnit všechno a rodiče nedostanou nikdy diplom za rodičovství.Škola pro rodiče neexistuje.

PM

P61e50t59r31a 16M29a22l82á

1. 11. 2014 10:27

Dítě můžete vychovat sebelépe, ale jak se vám v pubertě chytne špatné party neuděláte nic.

Foto

Na jednu stranu se dceři podařilo utajit obrovský absces, tak závažný, že hrozí amputace, na druhou stranu nechá doma v posteli dopis pro přítele, který dokazuje, že ukradla mámě peníze? A jak mu ho chtěla poslat, po holubovi? Nepíšou si dneska lidi spíš esemesky? Ze začátku jsem se snažila tomu příběhu věřit, jde mi to ale čím dál míň.

JK

J37a71n 50K53a56ň10k23a

3. 11. 2014 17:49

Ach ty boží prostoto! Nevěřil bych, že to je možné, ale tento "seriál" klesá do ještě větších hloubek a sra...ek, než jsem tušil. Toto Vám už nemůže zbaštit snad nikdo s IQ vyšším, než tak zhruba 70! Nechcete dát raději prostor někomu, kdo má co říci? Děkuji.

SF

Úprimne, čím ďalej, tým mám viac pocit, že si z nás redakcia strieľa.

Ze série článků mám čím dál větší dojem, že paní je nesnesitelná fúrie, což je i jeden z důvodů, proč dcera začala fetovat. Tímto stylem nepíše láskyplná máma.

BF

Nabízím korekturu pravopisu. Četla jsem vaše všechny články s názvem „Zpověď matky“ a myslím, že by to dost potřebovaly. Jestli máte zájem, napište mi na filounob(zavináč)natur.cuni.cz

PF

Jen to nechte, ať je to "autentické". Překlepy jsou každého jeho vizitka.

Co třeba uvést, že "foto" blogera je pouze ilustrační a je z nějaké databáze ilustračních snímků, přičemž iDNES rozmazalo tvář, aby se to tvářilo, že to jako zakrývá něčí identitu? Originální foto je všude možně po internetu, třeba zde: http://www.superkariera.cz/poradna/wp-content/uploads/2014/04/burnout-260x300.jpg

Opravdu podivné způsoby. http://gidnes.cz/u/disk/rukaoff.gif" alt="Rv">

  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4906x
Moje dcera brala drogy....toto je moje zpověď.

Seznam rubrik