HC

H11a31n85k54a 93C81h69e28n

20. 12. 2014 9:56

Je dobře, že ji zavřeli, ubližovala lidem. A je dobře, že to ukázali v televizi, protože někteří se pak možná leknou. A matinka měla těma kanálama kdyžtak chodit už dávno, sorry.

SF

Nikomu neublizovala. Kazdy si od nej drogu kupoval sam a dobrovolne. To je ako by ste krcmarom ci obchodnym retazcom chceli vycitat, ze predavaju alkohol ludom, ktory su na nom zavisli alebo ozrati sadnu za volant a niekoho zabiju. Uzivatel drog maximalne ublizuje sebe, ale nikdy mu neublizuje ten, co mu nieco preda. Lebo bez jeho dopytu by k ziadnej tranzakcii nedoslo.

DT

To je dost síla. http://gidnes.cz/u/disk/rukaoff.gif" alt="Rv">

HC

H76a55n89k79a 15C59h60e40n

20. 12. 2014 20:22

Sandro, já myslím, že pokud za mnou někdo přijde a nabídne mi peníze za to, že ho třeba zastřelím, tak i kdybych to udělala na jeho žádost, pořád bych mu ubližovala, ne?

FH

Ubližovala hodně lidem. 

Prodavač fetu je lidský dobytek.Bez dealerů by nebylo tolik fetek. 

Díky nim se dostávají drogy mezi mladistvé, které prostě oblbnou. Ten bordel, který to způsobí v rodině, bych vám nepřál zažít.

Mám to z první ruky - sestra byla na piku. Ty scény i s jejím dealerem, který se nebránil přijít až k nám do bytu, byly velice zajímavé. Došlo i k fyzickému napadení.

  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4906x
Moje dcera brala drogy....toto je moje zpověď.

Seznam rubrik