LG

Myslím, že nejpitomější a nejabsurdnější na celém seriálu jsou ty diskuze pod články - z toho, co tu a tam rozkliknu nebo zahlédnu pod článkem, mi zůstává rozum stát...

Nikomu se to nelíbí, leckdo není schopen přečíst ani celý odstavec, jiní to považují za vymyšlený blábol a další žádají o skončení či kritizují styl a spád... a přesto to všichni pravidelně a stále dokola ČTOU a komentují. Proč?!? To mi hlava nebere.

Mě ten seriál zajímá, čtu ho ráda a budu ráda, když mi někdo z pravidelně přispívajícíh kritiků vysvětlí, proč to teda týden co týden pořád dokola rozklikává a čte, když mu to tak vadí...

JK

J40a28n96a 88K97a17d49a66v74á

11. 1. 2015 15:22

Já už čtu pouze diskuse, protože autorka se mi jeví mimořádně mimózní a v diskusích se dozvím více fakt než z článku....Jinak souhlasím se všemi komentáři, že autorka snad nemá mozek když odsuzuje vykradače aut jako sprosté kriminálníky a svou dcerušku na tomto se podílející a provádějící podstatně horší věci - distribuci drog - považuje za OBĚŤ. Na to není slušných slov.

LK

Ale no tak, že byste toho o lidech věděla tak málo? Obyčejná lidská zvědavost. V tomto případě je tu více otázek, a) jak dlouho to vydrží matka, c) jak dlouho vydrží redakce, c) jak to dopadne pro matku, d) jak pro dceru, e) jak pro redakci, a f) kdy konečně někdo z nich prozře http://gidnes.cz/u/disk/smile4.gif" alt=";-D">

JN

J55a32n 63N75o10v23á94k

11. 1. 2015 21:09

Občas se dívám na filmy Uwe Bolla. Jsou strašně hloupé, laciné, nelogické, místy primitivní, až je to určitým zvráceným způsobem zábavné. Ne ten děj, nebo obsah, ale ta forma, která je fascinujícím ztělesněním nemohoucnosti a nepochopení. Asi jako tenhle blog.

DT

Za mě osobně, já pořád čekám, že se na scéně objeví rodiče nějakého děcka, kterému milostivá paní dcera prodávala pervitin a udělá v úvahách téhle nekonečné (autocenzura) konečně pořádek. I když mám takové tušení, že v tom případě už žádný další díl následovat nebude.

  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4906x
Moje dcera brala drogy....toto je moje zpověď.

Seznam rubrik