JR

J18a52r27a 42R11a76n72k

24. 2. 2015 5:47

Cetla jsem dnes poprve, ale vic nez clanek mne udivuje hyenismus v diskusi.

stejné pocity jsem měla, když jsem šla do věznice dělat soudně-znalecký posudek. Nikdy jsem ve věznici nebyla, bylo to pro mě docela nové a poučné, jak to tam vypadá.aštěstí jsem tam nešla za nikým blízkým, to bych nesla mnohem hůř.

Nevím, zda toto někdo píše úmyslně, aby jsme ji snad litovali, je to všechno pravda? Pokud ano, tak si za to holka může sama, žádná lítost. A pokud to pravda je, tak bych zavřela i tu matku.

FH

Zajímavá formulace "když už musí být moje holčička zavřená".

Lidský odpad, který ničí ostatním životy, úmyslně ubližuje, je označen za oběť strašlivého, nespravedlivého a krutého systému spravedlnosti. 

Do vězení se nesmí se zbraněmi? - skandální. 

V oknech jsou mříže? - bezohledné.

Vězni by asi měli mít každý svůj bungalov minimálně u Mácháče s all inclusive. A vlastně proč vězení, ať jdou domů. Vždyť to je tak kruté někoho zavřít za to, že něco provedl. Oni se určitě polepší. 

Stejně to všechno není jejich vina, ale toho zlého světa kolem.

PP

ale jako večerníček to není špatný http://gidnes.cz/u/disk/smile8.gif" alt=":-)"> každou neděli se fakt těším na ještě větší blábol, u kterého se budu smát a ejhle..."matka" nezklamala...lepší než pohádky ovčí babičky a Racochejl...http://gidnes.cz/u/disk/smile8.gif" alt=":-)"> blábolové z "oněnky" - tohle bych vám napsala daleko poutavěji a líp, než na sedmnáct (ne-li pětatřicet) rozložených naprostých p...vin  - a klidně i zadáčo, taková jsem já http://gidnes.cz/u/disk/smile4.gif" alt=";-D">

IK

"Tam seděl jeden z policistů a vedle něho naše dcera.Děsila jsem se toho, co uvidím". co ještě čekala, že uvidí? A ten její popis, jak šla na WC a neměli tam zavírání a toaleťák...... to je přece takovej balast, to zažila spousta lidí v různých situacích a asi by to nikoho nenapadlo vrazit to do povídky......která má být nota bene o pocitech matky, která má dceru v kriminálu....nožík už ani nekomentuju.....

DT

Náhodou zapomenutý nůž v právě vybalené tašce z dovolené http://gidnes.cz/u/disk/smile4.gif" alt=";-D"> Ještě, že nám paní nenapsala podrobně jako všechno ostatní o tom, co prováděla na tom wc bez dveří s těmi kapesníčky, které měla naštěstí!!! v kabelce...

IZ

No, kdybych nečetla těch 16 dílů předtím tak tenhle by mi zněl jako úvod do vyprávění nějakého příběhu - popis místa. 

Doufám, že to nikdy nebudu potřebovat, ale kdyby tak už alespoň vím, že na návštěvy do věznice se musí přijít 1/2 hodiny předem. Tak alespoň něco.

Když paní mluví o "svojí holčičce", to má na mysli svůj pohlavní orgán?

  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4906x
Moje dcera brala drogy....toto je moje zpověď.

Seznam rubrik