Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zcela správný postup. Dny se počítají tak, že pokud třetí den připadne na neděli, uplyne třetí den až uplynutím pondělka.

0 0
možnosti
Foto

Paráda. Asi pět let po sobě jsem trávila Štědrý den i Velikonoční pondělí 24h službou v práci. Stromeček jsem tam neměla a představte si - matko - do pláče mi nebylo.

2 0
možnosti

Nápodobně, poslední čtyři Štědré dny jsem strávil v chirurgické a traumatologické ambulanci, kde mi vozily jednoho opilého pacienta za druhým (ano, chlastá se ve velkém už i na Vánoce), a nebrečel jsem ani jsem se nehroutil, aspoň mohli kolegové se svými dětmi strávit svátky doma. :-)

1 0
možnosti

Psychika je previt, dcera je previt, a matka asi taky...

4 1
možnosti

J21a14n 96N81o68v86á12k

29. 3. 2015 14:15

Pokud nebudou ty poslední dva díly z hlediska obsahu doslova přehuštěné, tak se celý ten blábol dal shrnout do dvou až tří stránek, přičemž by stále zhruba polovina prostoru patřila exhibici hypertrofovaného ega grafomanské matky dealerky. :-P

7 0
možnosti

Tak už jen dva díly? Přiznám se, že mi to bude trochu chybět :-). Třeba bude Zpověď 2-soudnictví a Zpověď 3-vězení a Zpověď 4-po propuštění....

1 0
možnosti

Je to opravdu nekonečný příběh 8-o8-o8-o??

4 0
možnosti

Jeeeetiti, chuderka fetka a dealerka nemela Vanoce doma, to je nestesti.

4 1
možnosti

J57a42n 48D24r78v35o31t66a

30. 3. 2015 2:10

V Thajsku by dostala za dealerství doživotí nebo rovnou kulku za ucho. To bych pak chtěl vidět ty srdceryvné příspěvky. Chápu, že pro její matku to stále bude vlastní dcera, pro kterou bude chtít to nejlepší .... ale neškodilo by krapet sebereflexe.

5 0
možnosti

To je chudinka, máte pravdu nemá sedet na cele a nic nedělat - mají je nahnat nekam, aby pekne makali od rana do vecera a tím spláceli dluh společnosti - minimálně to že mají jídlo a postel kde můzou spat!!!!

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS