Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

K67a82r22l63a 52L43o26h11r

18. 4. 2015 0:19

;-D...si právníci vzájemně hrají do karet a přivydělávají si peníze... no tak si mladá měla z prodeje fetu dávat bokem, aby na ně měla, ne? To je totiž nebetyčná drzost. Fetka, dealerka / resp. matka? kdo platí právníky?/ obviňuje právníky, kteří ji chtějí vyštípat z průserů, z toho, že jsou drazí ;-D;-D. Až mladou pustí, tak ať jde zase prodávat, stejně tak skončí. I když si nepřeji takové lidi na ulici.

15 0
možnosti

J37i90ř64í 92N95o44s10e40k

18. 4. 2015 6:04

Na tomhle žalozpěvu matky mě nesmírně irituje všudypřítomná ublíženost, pocit křivdy, nechápavé a útočné okolí. Zřejmě tak se má chovat správná a milující matka. Tím ovšem dceři nepomáhá postavit se ke svým průšvihům čelem, poučit se a přehodit výhybku.

Dokud bude matička dceru krmit nesmysly, že za všechno může nepřátelské okolí a soudy a právníci a neschopná policie, dcera nemá důvod se měnit.

Co nám tyhle deníčky měly říct? Mě osobně dost naštvala matka s dcerou, ne neschopné, zaujaté a pomalé aparáty...

Osobně věřím, že

16 0
možnosti

J83i54ř91í 53N86o15s83e29k

18. 4. 2015 6:06

Osobně věřím, že celý harlekýnský příběh o rodiči, kterému dítě spadne do fetu, s realitou společného právě tolik jako každá harlekýnka :-/

8 0
možnosti

baví mě tam: "Byla jsem totálně neinformovaná..." ale každý známe heslo: Neznalost neomlouvá!!

2 0
možnosti

Je možné, že je matka vymyšlená, fetka a dealerka je ale pravá - kdosi to tu našel.

4 0
možnosti
Foto

Pane Nosek .......R^

0 0
možnosti

Doufám, že tohle matka čte své dceři, protože jinak celá tahle zpověď nemá smysl. Vyjít mezi lidi a dostat pořádnou facku racionálního myšlení z každé strany.

4 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4906x
Moje dcera brala drogy....toto je moje zpověď.

Seznam rubrik