Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pokračování pro velký uspěch?;-D jako jo, dcery podmínka mi zas tak nevadí... ale porozumění u rodičů nejspíš nikdy nenašla, tudíž se zas tak moc nezmění... a opět ta věta jak i přes to trápení, co jim způsobila ji mají rádi8-o

1 0
možnosti

Ano, drog je opravdu všude dost, ale jak tady podotkl již před časem jeden z diskutujících, je potřeba se o děti zajímat a chápu že v období puberty je to složité. Jsem ale přesvědčená, že se k drogám dá dostat jen díky partičce. Nevím o nikom kdo by si našel drogy, ale naopak vím, že mnoho lidí podlehlo takovému nabídnutí v rámci party. Je to jako s první cigaretou. 

Takže můj pohled na celou věc je to, že sice člověk může udělat všechno správně a stejně člověka neochrání, ale měl by se zajímat o to jak ten člověk žije. To, že jí nezarazila změna chování (když bydlela doma), to že si mohla dovolit luxusní život (když bydlela sama), to že nevěděla kde dcera pracuje, atd. mělo matku dostatečně varovat. Teď jen potřebuje hodit vinu na celý svět, právní systém, vazbu která "světe div se" není hotel s portýrem, na drahé právníky, soudní průtahy (netvrdím, že naše soudy jsou ty nejpružnější). Už jen to, že má potřebu se rozčilovat nad tím, že si přinese kapesní nůž do vězení a diví se, že jsou na ní protivný. (nicméně mám v kabelce toho hodně, ale nůž tam nenosím).

Vzhledem k všemu co jsem zde přečetla od matky mi přijde, že žije mimo realitu a celý svět se spikl proti ní. Navrhuji terapii pod dohledem zkušeného ošetřovatele pro obě dvě.

Jsem zvědavá jaký další "text" si pro nás připraví redakce, aby rozvířila diskuzi a měli další podněty pro odpovědi psychologa do poradny :)

2 2
možnosti

Zajimavy: drog je vsude plno a neda se jim vyhnout. Ja se tedy za svuj zivot s drogou nikdy primo nesetkala...

6 1
možnosti

Záleží, kolik je vám let, jestli trčíte celé dny doma nebo chodíte vymetat všechny akce, popř. v jaké společnosti se pohybujete.

4 0
možnosti

H68a44n12k27a 43C16h77e41n

25. 4. 2015 3:57

Neslíbili 27 dílů a konec??

4 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4906x
Moje dcera brala drogy....toto je moje zpověď.

Seznam rubrik