ZB

Tenhle příběh jak by mohl být silný a zajímavý, tak je napsaný tak strašně pateticky, sobecky, že je mi z něj prostě špatně. Mám pocit, že vyrůstat s touto paní, tak na drogách skončit prostě musím. 

Naprosto nechápu, jak to udělala, že přesto co ji potkalo nedokázala najít ani kapičku pokory. Naprosto nepochopitelné. Proč tohle vlastně píše když si je tak jistá, že žádnou chybu neudělala? Fakt to nechápu. 

Co obdivuji, je zbytek rodiny, že s touhle paní vydrží, manžela, že ji nezavraždí a druhé dítě, že neuteče daleko a nepožádá o skrytí identity.

EK

"Umím psát dopisy a nikdy nepíšu krátké a nicneříkající, obsahující jen fráze nebo pozdravy. Prostě umím psát dlouhé a obsažné dopisy a to jsem obden dělala. Pravda, takový dopis není napsaný za chvilku, trvá mi třeba i tři hodiny, ale já toho času nelituju." 

Je to vidět! http://gidnes.cz/u/disk/nosmile1.gif" alt=";-€">

IK

pravdou je, že umí psát dlouhé, bezobsažné a nicneříkající dopisyhttp://gidnes.cz/u/disk/nosmile1.gif" alt=";-€">

JN

J25a19n 43N62o87v22á52k

27. 12. 2014 5:56

"Prostě umím psát dlouhé a obsažné dopisy..."

-

No. Jestli jsou ty "dlouhé a obsažné dopisy" stejně super jako tenhle skvost, tak bych na místě dcery, vedle fetování a dealování, ještě začal topit koťátka a žrát lidský maso.

Komu asi ty dlouhé a obsažné dopisy psala? V dnešní době? Jestli fakt psala dceři "od ihned" (jak jinak, když píše pro Idnes), tak se nedivím, že jí to dali až po třech měsících. Chudák ten, kdo to musel číst....

OH

Boha jeho, být oblažen takto patetickou literárně postiženou matičkou, tak už mám játra jak kámen cca ve 12 letech a dnes už jsem na letálních dávkách nejstrašnějších drog (třeba ibalgin, marjánka apod. - viz naše bojová protikvětináčová jednotka PČR).

Oravdu si někdo myslí, že tento nekonečný seriál, napsaný tímto absolutně nesouvislým a skoro nepochopitelným stylem je k něčemu? Pomůže to alespoň jedinému člověku (krom autora a jeho honoráře - nevěřím, že tohle patetické dílo napsala skutečná máma, jejíž dítě se raději neoběsilo na pupeční šňůře).

Ano, má kritika je hnusná a já jsem hnusný. Ale jak jsem si všiml, tak PČR dělá ještě hnusnější věci v boji proti drogám - viz asi nejznámější "drogová" smrt na maturiťáku. Holka zemřela, drogy s tím neměly souvislost, ale bylo to zneužito pro boj proti nebezpečným drogám. To je skutečné Fuj.

MV

je mi líto, ale můj dojem z tohoto příběhu (nečetla jsem ovšem úplně všechny) je, že je psán sebestřednou "opičí" matkou, pro kterou je zásadní otázkou, "co "tomu" řeknou lidi"; tuhle paní bych za matku mít opravdu nechtěla

KH

mluvite mi z duse. ja, ja, ja, jenom ja, idealni matka. yes!

KD

Ja bych se víc styděla kdyby takováhle byla moje matka než kdyby byla moje dcera drogová dealerka. Každopádně já jen čekám kdy najde Bobbyho ve sprše a zjistíme, že to byl vše jen zlý sen. http://gidnes.cz/u/disk/smile6.gif" alt=":-/">

DT

"Vždyť já jsem pořád obhajovala názor, že drogové dealery bychom měli věšet na první stožár, že za to, co dělají, si nezaslouží žít. Najednou byla dealerem moje dcera. Na rozdíl od ostatních jsem ji věšet nechtěla a měla jsem potřebu jí pomáhat a podpořit v její těžké situaci. To pro mě bylo překvapení. To byla situace, na kterou jsem se dopředu nemohla připravit. Kdybych v té situaci nebyla sama, nikdy bych nepřipustila, že je takové jednání možné a pro mě pochopitelné. "

Tak tímhle jste z toho udělali frašku. Nějak se to zvrhlo a je teď naprosto jisté, že to píše redakční, nepříliš nadaný ghostwriter.

KH

blabol jako obvykle. dlouhe pateticke blablabla. opet pripomenuti, ze ona jako matka je v tom nevinne (ano, casto to tak byva, ale u tehle sebelitostive kravy me to uz fakt toci a vede me to opet k domnence, ze pokud i v zivote jede style, JA jsem ... a JA jsem ... a JA, JA, JA, kolik prostoru asi venovala dceri? a dokazala by pres to sve JA vubec videt, ze se neco deje, prijmout jiny pohled na vec?). mile idnes, toto je fakt hodne pres caru. doufam, ze pristi dil bude konecne o tom, jak se dcera predavkovala v cele, cimz cely tenhle nesmysl skonci. amen.

EK

já pořád čekám na to rozuzlení, kdy si matka uvědomí, že dceru k drogám dohnala svým chováním, prozře a půjde ošetřovat nemocné ebolou do Afriky, aby svou vinu odčinila. to by byl příběh!

DT

http://gidnes.cz/u/disk/rukaon.gif" alt="R^">http://gidnes.cz/u/disk/smile4.gif" alt=";-D">

  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4906x
Moje dcera brala drogy....toto je moje zpověď.

Seznam rubrik