MB

"Vždyť já jsem pořád obhajovala názor, že drogové dealery bychom měli věšet na první stožár, že za to, co dělají, si nezaslouží žít."

Takže jste měla hloupý a nevyvážený dojem nebo předsudek (názor to rozhodně nebyl, na ten je třeba mít informace a utváří se přemýšlením a zkušeností). Nahradila jste to druhým extrémem, a la opičí máma. 

Fakt je, že prodávat drogy je špatné a škodlivé a že lidé, kteří to dělají si zaslouží trest - a pro společnost a vlastně i pro ně je obvykle prospěšné jejich uvěznění. Mají šanci se vzpamatovat. Zabíjet je, je nesmysl, zase tak škodlivé to jednání není - to bychom museli dávat trest smrti za kde co. A prohlásit, že si někdo nezaslouží žít... to je povyšování se na boha... 

Pokud ty dopisy dostala až v listopadu, tak je to opravdu divná a dlouhá prodleva. A je mi divné, že jste to neřešila... však jste s ní měla kontakt na návštěvách, přes právníka a podobně... Mohla jste to řešit v té vazební věznici... a samozřejmě... možná psát trochu kratší dopisy, aby to ten chudák, co to kontroluje, přečetl rychleji.

KW

já jsem si myslela že půjde o napínavý příběh, jak se holka snaží dostat ze závislosti na drogách, styl My děti ze stanice ZOO akorát z pohledu matky, ale toto je hrůza. Docela bych chtěla vidět tu reportáž jak holku zatkli, nemáte někdo odkaz ?

PT

Taky mě včera napadlo zkusit to na internetu vyhrabat, jestli vůbec nějaká taková reportáž byla http://gidnes.cz/u/disk/smile4.gif" alt=";-D">

ZJ

Ten styl je prostě strašný... Když odhlédneme od obsahu, nechápu, jaká je na tomhle článku prováděna redakční práce. Připadá mi, že zásah editorů neviděl, protože se mi nechce věřit tomu, že by nějaký redaktor tohle nechal projít.

PT

Samozřejmě, že neviděl.. v minulých dílech byly i pravopisné chyby

EK

já pořád čekám na to rozuzlení, kdy si matka uvědomí, že dceru k drogám dohnala svým chováním, prozře a půjde ošetřovat nemocné ebolou do Afriky, aby svou vinu odčinila. to by byl příběh!

DT

http://gidnes.cz/u/disk/rukaon.gif" alt="R^">http://gidnes.cz/u/disk/smile4.gif" alt=";-D">

KH

blabol jako obvykle. dlouhe pateticke blablabla. opet pripomenuti, ze ona jako matka je v tom nevinne (ano, casto to tak byva, ale u tehle sebelitostive kravy me to uz fakt toci a vede me to opet k domnence, ze pokud i v zivote jede style, JA jsem ... a JA jsem ... a JA, JA, JA, kolik prostoru asi venovala dceri? a dokazala by pres to sve JA vubec videt, ze se neco deje, prijmout jiny pohled na vec?). mile idnes, toto je fakt hodne pres caru. doufam, ze pristi dil bude konecne o tom, jak se dcera predavkovala v cele, cimz cely tenhle nesmysl skonci. amen.

Kdy už to ta matka ukončí? Tím myslím sebevraždu.

Proč mi není dovoleno psát do této diskuse?

Foto

vždyť píšetehttp://gidnes.cz/u/disk/smile8.gif" alt=":-)">

KD

Ja bych se víc styděla kdyby takováhle byla moje matka než kdyby byla moje dcera drogová dealerka. Každopádně já jen čekám kdy najde Bobbyho ve sprše a zjistíme, že to byl vše jen zlý sen. http://gidnes.cz/u/disk/smile6.gif" alt=":-/">

OH

Boha jeho, být oblažen takto patetickou literárně postiženou matičkou, tak už mám játra jak kámen cca ve 12 letech a dnes už jsem na letálních dávkách nejstrašnějších drog (třeba ibalgin, marjánka apod. - viz naše bojová protikvětináčová jednotka PČR).

Oravdu si někdo myslí, že tento nekonečný seriál, napsaný tímto absolutně nesouvislým a skoro nepochopitelným stylem je k něčemu? Pomůže to alespoň jedinému člověku (krom autora a jeho honoráře - nevěřím, že tohle patetické dílo napsala skutečná máma, jejíž dítě se raději neoběsilo na pupeční šňůře).

Ano, má kritika je hnusná a já jsem hnusný. Ale jak jsem si všiml, tak PČR dělá ještě hnusnější věci v boji proti drogám - viz asi nejznámější "drogová" smrt na maturiťáku. Holka zemřela, drogy s tím neměly souvislost, ale bylo to zneužito pro boj proti nebezpečným drogám. To je skutečné Fuj.

MV

je mi líto, ale můj dojem z tohoto příběhu (nečetla jsem ovšem úplně všechny) je, že je psán sebestřednou "opičí" matkou, pro kterou je zásadní otázkou, "co "tomu" řeknou lidi"; tuhle paní bych za matku mít opravdu nechtěla

KH

mluvite mi z duse. ja, ja, ja, jenom ja, idealni matka. yes!

  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4906x
Moje dcera brala drogy....toto je moje zpověď.

Seznam rubrik