Už jsem to nevydržela a našla si to ve zprávách... škoda hezké holky...

PT

Já jsem se tedy snažila už minule,ale nenašla.. jste šikovnější http://gidnes.cz/u/disk/smile8.gif" alt=":-)">

MB

Důležité je trefit období (vzhledem k informací o souběžném vyšetřování Davida Ratha vychází srpen 2013), sedí většina už prezentovaných informací (mladá holka, nabízela drogy u sebe doma, stěhovala se). Jediné, co nesedí, je, že podle policie byla dcera již dříve stíhána pro majetkovou trestnou činnost, to nám maminka, pokud se jedná o tuto skutečnou rodinu, nějak zatajila.

Ne ne... zmiňovala tam, že její přítel vykrádal auta a ona čekala opodál. Když byl přistižen, ona byla označena jako spolupachatel, ačkoliv se přímo nepodílela na trestném činu.

Nemůžu tvrdit, že to na 100% ono, ale celkem to sedí... odkaz sem nedám, ale je to zpráva z 22.8.2013 - třeba Vám to pomůže.

PT

Jo, našla jsem to hned.. sedí,no, to, co jsem našla já, vyloženě píše o dřívějším vykrádání aut s přítelem

  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4906x
Moje dcera brala drogy....toto je moje zpověď.

Seznam rubrik