MB

To s tím psaním dopisů a posíláním po někom jsem nevěděl (a stále nevím, protože je to tu popsané moc neurčitě a nevěrohodně). V každém případě - proč pro bohyně neposílá důležité informace po svém obhájci? Vždyť toho nikdo kontrolovat nemůže, ten může vyřizovat co chce a komu chce. Chvíli to obvykle pravda trvá (to je otázka peněz). 

Koňování - no nevím jak u vás, ale za to podle mne rok navíc nehrozí reálně. Spíš možná kázeňský trest a tedy snížení šance, že se dostane dřív domů. 

To co tu píšete má jednu výhodu. Píšete to takovým stylem, až mě to rozčiluje a mám chuť si nějaký takový příběh napsat lépe. A věřím, že nejsem sám. Takže časem se třeba objeví tyto "plody vaší práce". 

Každopádně mrzí mne, že jsem se tu prakticky nic nedozvěděl, i když to píše někdo, kdo by podle příběhu měl být celkem zasvěcený do problematiky. 

Ale pokud je to reálné a pokud máte skutečně takovou osobnost, jak vyplývá z vašich předchozích zpovědí, tak se nedivím. Zkuste se víc zajímat o to, co se děje kolem vás a co se vaší dcery skutečně týká.

  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4906x
Moje dcera brala drogy....toto je moje zpověď.

Seznam rubrik