Foto

Muselo být těžké napsat vzpomínku tak, aby ostraha vypadala jako "ta špatná", když vám z tašky vyndá nůž http://gidnes.cz/u/disk/smile8.gif" alt=":-)"> Vy byste chtěla, aby bylo pro návštěvy jednoduché vpašovat do vězení nůž? Vždyť tam máte dceru, tak je ve vašem zájmu, aby se do vězení podobné věci nedostaly.

JP

Myslim ze pani pise svoje pocity presne tak jak je citi. To neni zadny vyvazeny report. Ze neni co zavidet je celkem nabiledni. Co se tyce me tak ja se komentaru coby jeden z tech nezucastnenych a objektivnich zdrzuji.

PN

Na mě to dělá dojem, že paní asi bude trochu hóch a nóbl. Normální věci se jí eklují. A hlavně všichni a všechno se spiklo proti ní. Když ani není schopná uznat to, že nůž v kabelce, když jde do vězení, je tak trochu chyba, to je pak těžký.

Moje přítelkyně má obrovskou kabelku, má v ní plno věcí, ale nůž tam teda nemá.

Kolik z vás žen nosí v kabelce, ať už na dovolenou nebo jen tak nůž v kabelce? Jakkýkoliv. Díky za odpověď.

JP

Ja vubec nezpochybnuji ze nuz do veznice nepatri. Ja se  jenom dotycnou snazim pochopit. Kdyz vam zavrou dite ( uplne jedno z jakych duvodu) budete  na prvni navsteve vystresovanej a vsechno bude proti vam. A bude to tak mit 90 procent lidi, nekdo vic nekdo min. Proste jen proto ze se v  podobne  situaci a miste clovek normalne nevyskytuje. Zadnou objektivitu v clanku proto nehledam a prijde mi hloupe to s despektem komentovat.

J20a52r29o85s84l18a35v 95P12o24l12e25n50s34k46y:

No ale právě proto, že nás 90% lidí bude vystresovaných a bude očekávat jen to nejhorší, tak si dost dobře nedokážu představit, že bych tam nestepoval hodinu dopředu a zcela jistě bych si 10x srovnal věci, které s sebou nesu....

PN
J25a12r72o89s70l63a52v 92P30o14l93e85n41s74k19y:

OK, stres chápu. Pak je podle mě normální říct: "Byl jsem vystresovanej a já blb (zde se plácnu do čela) jsem zapomněl v tašce nůž z dovolené. No hroznej trapas..."

Kdežto paní to tu už 17 dílů podává, jak je jediná spravedlivá v tomto světě, kde se vše spiklo proti ní.

JV

ten nůž přeci ale nebyl v kabelce, ale v tašce v které přinesli nějaké věci své dceři. Navíc ona přeci netvrdí že to bylo v pořádku chápe že to byla chyba, jen si neumí vysvětlit jak k ni došlo. Stalo se mi něco podobného letěl jsem do ciziny a den před tím jsem se stěhoval z bytu, a do toho batohu jsem dal co mi přišlo pod ruku. jaké bylo mé překvapení když jsem na místě vyndal z postranní kapsy batohu dva velké kuchyňské nože. Sice to byl batoh co byl v zavazadlovém prostoru ale i tak bych asi při namátkové prohlídce měl co vysvětlovat.

  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4906x
Moje dcera brala drogy....toto je moje zpověď.

Seznam rubrik