Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PN

Tak jo. Přečetl jsem si poslední díl. No, na Pulitzera to nebude. Ale to bylo jasný asi tak od třetího čtvrtého dílu. Osobně jsem čekal na konci nějaký coming out jakože soudce bude otcem obžalované nebo něco podobného. K mému údivu se nic takového nestalo. Prostě ji normálně pustili.

Co na to říct? Jako terapie asi dobrý, ale do novin to nepatří. Zadruhé nevěřím matce polovinu z toho, co tu napsala o dozorčí službě. Ta story s tím nožem, tak tam se podle mě zcela odkopala. Jak už tu psalo více lidí, kdyby někde prodávali sebereflexi, měla by si matka jít stoupnout do řady aspoň pětkrát a pak to možná bude trochu ke čtení.

2 0
možnosti
BS

Kde je prosim napsano ze to je posledni dil? Ja jsem asi slepa :-(

0 0
možnosti
VR

Příští kapitola ponese název "Dcera opět prodává drogy" ;-D

9 1
možnosti
KP

Jak to zhodnotit po posledním dílu? Mojí dcerušku všichni šikanovali a ona je při tom takový svatoušek, kuřeti by neublížila. Jako samozřejmě chápu, že se jedná o její dceru, ale prospělo by jí (a dost možná i dceři), kdyby se na ten příběh podívala víc...z nadhledu.

Nemám žádné zkušenosti s vězením, ani vazebním, ale dost věcí mi tam přišlo...nafouklých. Typicky ten díl s nožem. Dalo se to pojednat ve stylu "já blbka jsem si zapomněla v kabelce nožík" ale ne, ona to musí napsat ve smyslu "hnusní dozorci dělají problém se zapomenutým nožem".

Předpokládám, že si autorka četla naše, ve většině případů, nesouhlasné komentáře, takže by mě celkem zajímalo, jestli třeba nezměnila názor nebo nezískala nějaký...odstup a už by to třeba popisovala odlišně.

Jinak mi ten příběh bude trochu chybět :-), snad se dočkáme pokračování - Zpověď 2 - soud, Zpověď 3 - vězení, Zpověď 4 - podmínečné propuštění....

6 0
možnosti
IJ

I60v19a12n 19J14i68r79e85š

11. 4. 2015 8:54

Dobře jste vystihl důvod, proč lidé z takového stylu výchovy končí v kriminálech, protože vyrůstají v tom, že oni jsou vždy ti ublížení chudáčkové a nějaká sebereflexe je pro ně něco nepředstavitelného.

7 0
možnosti
Foto

Hezky to skončilo,teď může zase prodávat...

4 0
možnosti
KP

Dokud nezačne soud a nepůjde sedět. Leda by dostala podmínku.

1 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4906x
Moje dcera brala drogy....toto je moje zpověď.

Seznam rubrik